Witamy serdecznie w serwisie internetowym firmy Nord Express.

Jesteśmy przewoźnikiem publicznym realizującym autobusowe przewozy pasażerskie na Pomorzu Środkowym.

Dzięki Naszemu wieloletniemu doświadczeniu wypracowaliśmy wysokie standardy obsługi pasażerów. Gwarantujemy nowoczesny, komfortowy tabor, zgraną i uśmiechniętą załogę która jest zawsze do Państwa dyspozycji.

 

 

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Ze swej strony dołożymy wszelkich starań, by dowieźć Państwa do celu bezpiecznie i na czas.

Nord Express - tanio, szybko, na czas!

Zarząd 

 

Nasi Partnerzy »

Gmina Kobylnica

Centrum Usług Społecznych Gminy Słupsk

Gmina Ustka

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce

Wiadomości i komunikaty

17 maja 2013

BILET ELKTRONICZNY - EM KARTA - JUŻ OD CZERWCA W NORD EXPRESS

Od dnia 1 czerwca 2013 r wprowadzamy nową formę biletu miesięcznego – tzw. EM-Karta czyli bilet elektroniczny w formie plastikowej karty z czipem elektronicznym.

 

Każdy pasażer nabywający bilet miesięczny na miesiąc czerwiec otrzyma EM Kartę za którą zostanie pobrana jednorazowa opłata 2,5 zł.

 

Szczegółowe informacje dotyczące zasad posługiwania się EM Kartą przedstawiamy poniżej:

 

1. Definicja EM-Karty

 

EM-karta to elektroniczny bilet miesięczny wielokrotnego użytku. Jest to zbliżeniowa karta działająca z wykorzystaniem fal radiowych. Umożliwia ona wielokrotny zapis i odczyt informacji na niej zawartych. Po upływie terminu ważności jednego biletu oraz wykupieniu następnego, dane na karcie są aktualizowane i staje się ona nowym biletem miesięcznym. EM karta upoważnia posiadacza do przejazdów na wybranej trasie w okresie ważności biletu w niej zapisanego.

 

 2. Definiowanie trasy przejazdu

 

W chwili zakupu karty należy prawidłowo określić pełną nazwę przystanku wyjazdowego i docelowego ze wskazaniem ewentualnego przystanku przesiadkowego.

 

3. Opłaty

 

Wydanie EM-karty wiąże się z pobraniem od pasażera opłaty w wysokości 2,50 zł brutto.

 

 4. Zasady posługiwania się EM-kartą

 

EM-KARTA JEST WAŻNA WYŁĄCZNIE Z PARAGONEM FISKALNYM. Tylko okazanie paragonu fiskalnego wraz z EM-kartą w chwili wsiadania do autobusu uprawnia pasażera do przejazdu na podstawie biletu miesięcznego. W przypadku zgubienia, kradzieży lub zniszczenia EM-karty lub paragonu fiskalnego pasażer nie może korzystać z przejazdu tylko na podstawie jednego z tych elementów. Pasażer zobowiązany jest wówczas do zakupu biletu jednorazowego uprawniającego do przejazdu danym kursem. Następnie należy zgłosić się do kas biletowych celem wydania zaświadczenia o zgubieniu biletu oraz nowej EM-karty.

 

EM-KARTĘ NALEżY ZAREJESTROWAĆ W BILETERCE KAŻDORAZOWO PO WEJŚCIU DO AUTOBUSU. W tym celu należy zbliżyć kartę do czytnika w bileterce na 2 sekundy. Karta jest ważna, gdy bileterka wyda pojedynczy sygnał akceptujący dane zawarte na karcie.

Niezarejestrowanie EM-karty w bileterce będzie traktowane jak przejazd bez ważnego biletu.

 

5. Warunki przechowywania EM-Karty

 

EM-karta nie wymaga specjalnych warunków przechowywania. Jednakże zginanie jej, przetrzymywanie w niskich temperaturach (poniżej -20°C) może doprowadzić do jej złamania, natomiast podgrzewanie lub wystawienie karty na działanie temperatury wyższej niż 50°C spowoduje jej rozwarstwienie. Należy również unikać trzymania karty w miejscach takich jak tylne kieszenie spodni i podobne ponieważ może to doprowadzić do stałego odkształcenia karty.

 


  Wydatki związane z inwestycją oraz zakupem wyposażania dla projektu pt. ROZBUDOWA PRZEDSIĘBIORSTWA NORD EXPRESS, UTWORZENIE WARSZTATU, WYPOSAŻENIE POJAZDÓW I BIURA są współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (Umowa nr Z/2.22/III/3.4/010/04/U/9/05) oraz ze środków Budżetu Państwa.  
X